עבודה מול מספר לקוחות עסקיים. נכונות לעבוד גם בשטח אצל הלקוחות. מתן תמיכה ושירות Help Desk מלא עד שידרוג מערכת באתר הלקוח והחלפת ציוד.
דרישות:
-תעודות Mcsa, MCSE, MCITP. -ניסיון בעבודה בצוות תמיכת Help Desk ושירותי מחשוב מרחוק ובשטח. -התקנה הגדרה ותמיכה בתוכנות משרדיות, טיפול בתקלות של משתמשי קצה. -תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, ויכולת להתנהל תחת מספר משימות בו זמנית, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, ראש גדול עמידה בזמנים, ניהול זמן נכון ויכולת תעדוף נכונה של משימות. -ידע רחב בחומרת מחשבים (אבחון ושדרוג שרתים ותחנות). -שליטה מלאה עם מערכות הפעלה Microsoft Windows 7/ 8/ 10. -היכרות עם ציודי תקשורת ושרתים. -ניסיון עם מוצרי אבטחת מידע חומת אש של Check Point ו FORTINET. -ניסיון ושליטה מלאה עם שרתי מיקרוסופט 2008,2012,2016 AD/ File server/ DHCP.